Hitto, kun keksin rimmaavan otsikon...

Ihan paskaa koko päivä tähän asti. Asiakkaat tietää kaikki asiat paremmin kuin mä, siis lähinnä tuotteidemme hinnan. Sit suurin osa tähän asti on ollut jotain kuspäisiä granilaisia nancyjä. Blääh. 

Ilokseni voin tosin kertoa, että vkonloppuna sain ostettua, luotolla hah, Aretha`s Best, joten nyt raikaa himassa RESPECT ja Arethan muut tsemppibiisit. Siirsin ne samalla mp3-soittimeenkin, että pääsee lenkillä oiken irrotteleen. Kunto vaan sais nousta samaa tahtia kun tahto!

Mä taas kerran ihmettelen tota kolleega R:ää, joka tänään mikrotti maksalaatikkoa. Hyi saatana sitä hajua! Ihminen syö siis AINOASTAAN eineksiä - ja ikävä sanoa - sen huomaa. Pituutensa n 160 cm ja paino arviolta 85-90 kg...Siis en ole KOSKAAN nähnyt sen lautasella salaattia! Ja me on sentään oltu samassa työpaikassa vaan sellaset viisi vuotta...Pahinta on kun se mikrottaa jotain silakkalaatikkoa. Kerran tulin töihin kun se oli just syönyt ja täällä haisi ihan sellaiselle, jota kuvittelen, että  haisee, kun ruumis löydetään kuukausien päästä kuolemasta...Avasin silloin kaikki ikkunat ja ikäänkuin en olisi arvannut, kuka on tuon kamalan löyhkän takana, messusin, että mistä voi tulla noin kamala haju! Kuulemma "kun ne einekset ei miltään maistukaan, niin miten ne voi muka haista?" oli vastaus!!! Ei helevetti. Eikö se todella itse haista? Mitään? Mulla on meinannut ihan aidosti tulla pari kertaa yrjöt, kun toi lämmittää ruokaansa. MITEN se voi SYÖDÄ sitä?? Mähän siis en liioittele.

Muutenkin on pinna tänään kireellä . Tekis mieli mennä oluelle. Parille. Kolmelle. Neljälle. Mutta en todellakaan mene ennen torstaita. Perjantai on VAPAA. Elän, kuten huomaatte, taas tässä ja nyt. Heh. Tänään menen lenkille. Eilen vedin about 20 kpl suklaakonvehteja. Älkää ihmiset tuoko mulle tuliaiseks karamellejä!! No, olin myös kahden tunnin fillarilenkillä. Ja Seilorin parvekkeen ovi oli auki....Ei kai se ole jo kotona??? Ehkä veljensä asuu taas siellä...Hmmm....

Nooh, mun pituus siis 165 cm ja paino tällä hetkellä 64 kg, joten ei tässä nyt mitään karseita possuja olla, mut kun kaikki kasaantuu mahaan, siis jalat ja käsivarret ym on ihan sutjakkaat, mutta karsee makkara lilluu vyötäröllä. Yäääk. Jotain tarttis tehrä. Ai nou. Ja teenhän mä. Mut liian vähän. Mä inhoon tyyppejä jotka voi syödä mitä vaan koskaan lihomatta! Mä rakastan esim perunaa - ranskalaisia, sipsejä, uunipottuja, lohkoperunoita, muusia. Mut kun ei sais syödä! Kun on niin kova GI! Mä voisin elää perunalla! Ja sit rakastan pullaa! Korvalaakeja eritoten. Ei mitään kreemiviinereitä mulle, mutta kuivakakkuja, täytekakkua, piirakoita...Nam...Ja karkkia! Salmiakkia, lakua, suklaata. Ja vanukkaita! Ja jäätelöä! Joskus vois pitää sellasen päivän, että söis vaan noita kaikkia herkkuja niin paljon kun voi. Yrjöisköhän sitten? En siis ole mikään bulimikko, luojan kiitos. Mä vaan rakastan kaikkia em - en siis syö niitä koko ajan! Ettäs tiiätte. Taidan mennä keittään kahveet. Joku asiakas - kiva!- oli tuonut konvehtirasian...