Uusi pomoni, että otat mua rankasti päähän tällä hetkellä!

Mua sapettaa helsinkikeskeisyys, jota ainakin meidän firmassa harrastetaan. Palavereja voidaan pitää, vaikka kaikki kaupungit eivät ole edustettuina. Kaikenmaailman tyhjäntoimittajat PÄÄkonttorista kyllä istuu ikkunan vieressä, eikä KOSKAAN kommentoi mitään. Mutta niiden on oltava paikalla!

En valita ainoastaan tänne, teille kertoakseni, vaan kirjoitin jo pomollenikin asiasta. Että voi aamu alkaa niin että pännii! Älkää nyt luulko, että mä rakastan istua palavereissa, mutta mua raivostuttaa se, että mun läsnäoloa ei koeta tärkeäksi!

Niin, ja sinulle kollegani, haluan sanoa, että "yski nyt se karva kurkustasi ulos!" koska ei kukaan jaksa kuunnella koko päivää tollasta kakomista. Arggh!

Mietin P:täkin koko ajan. Ja kelaan sen viestejä. Ärsyttävää. Oonkohan nyt siksi niin ärtynyt kaikesta, että menkat alkoi. Sekin vielä. Taidan hakea suklaata. Ja illalla lenkille.