Nyt täällä toimistossa on taas yksi mies, jonka kanssa on joskus ollut "jotain"... Olen minäkin. Tässä pokkana kirjoitan, kun toinen istuu vastapäätä. Mistä mä tiän, mitä se kirjoittaa?? Joo, joskus viisi vuotta sitten oli juttua, kun me tehtiin täällä jotain muutosjuttuja ja se, sanotaan vaikka K oli meitä auttamassa. Siinä sitten illallisten jälkeen ajauduttiin hänen hotlellihuoneeseensa juomaan skumppaa. SITÄ ei tapahtunut, mut ei ollut kaukanakaan. Ja joko mainitsin, mies on siis v a r a t t u ! Nooh, muutamissa firman pippaloissa hän on kyllä huolehtinut musta ihan kunniakkaasti: kerran etitiin mun takkia eri Hkin kuppiloista ja toisen kerran se oli mun kanssa "haukkaamassa happee" kun mulla oli hieman noussut vinkut päähän ja sinne pirun Studio 51:een oli pakko mennä...Mut mä huilin vähän eka. Ja hän siis mun kanssa. Onhan toi ihan jees, mut jotenkin "arrogant". Vai onkohan se just se juttu, joka mua kiinnostaa? Ei kai..